keskiviikko 11. lokakuuta 2017

Tokaluokkalainen

Mulla on pieni agikisariippuvuus. Ahdistaa jo valmiiksi, kun koko loppu lokakuu menee ilman agilitykisoja. Mä oon tän kisaputken ansiosta päässyt yli mun lkamalasta kilpailujännityksestä, joka vaikuttaa kyllä suuresti omaan tekemiseeni radalla. Kahdet viime kisat mä oon oikeesti pysynyt jopa kartalla ja saanut valittua ihan fiksuja ohjauskuvioita. :D Ahkera kisaaminen on siis kannattanut!


Lauantaina 30.9. oli meidän kolmannet viralliset kisat, ja saatiin agiradalta meidän ensimmäinen nolla ja LUVA. Sunnuntaina 8.10 suunnattiin JAUlle kisoihin ilman odotuksia ja ajatuksena pitää hauska kisapäivä. Kisat menivät kuitenkin paremmin kuin olisin ikinä osannut odottaa, sillä tehtiin puhdas rata ja 1. sija molemmilla agilityradoilta ja näin ollen noustiin 2-luokkaan! Kontaktit eivät edelleenkään olleet täydelliset, mutta parempaan päin ollaan menossa. :D Ykkösten hyppäri jäi meiltä siis luokkanousun takia välistä, mutta päätin jäädä kokeilemaan onnea kakkosten hyppärille, ja kyllä kannatti, sillä napattiin sieltäkin nollavoitto ja LUVA! Triplanollan jälkeen oli aika käsittämätön fiilis, ja tälläiset onnistumiset eivät varmasti unohdu koskaan.

Ykkösten agiradat videoituna, kakkosluokan hyppäriä ei valitettavasti saatu nauhalle.

2 kommenttia:

  1. Vau, hienoja ratoja! Makeet kepit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noihin keppeihin mäkin olen erityisen tyytyväinen! :)

      Poista